نگاهه سنگی

sarensa

I will never let you go
نگاهه سنگی

 

با نگاه سنگیه تو دل من شکستنی بود

همه ی دارو ندارم حالا دیگه رفتنی بود

یه خداحافظ ساده گفت و گوی اخر ما

حسرت عاشقی مونده رو دل دربه در ما

خیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نشد

خیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نشد

منو تنهایی و گریه شاید این قسمت من بود

التماس توی چشمام واسه ی عاشق شدن بود

تو به من خندیدی رفتی حتی یک نگاه نکردی

رفتنت واسه همیشه است میدونم بر نمی گردی

خیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نش

دخیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نشد

منو تنهایی و گریه شاید این قسمت من بود

التماس توی چشمام واسه ی عاشق شدن بود

تو به من خندیدی رفتی حتی یک نگاه نکردی

رفتنت واسه همیشه است میدونم بر نمی گردی

خیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نش

دخیلی خواستم بمونی نشد

منو عاشق بدونی نشد

ببخش اگه اخر عشق ما

چیزی جز پشیمونی نشد

ivan & benyamin & anush



+نوشته شده در 18 / 12 / 1389برچسب:,ساعت18:13توسط farnaz |
زيباساز وبلاگ | آیکُن